Tradicionalni načini oglašavanja gdje proizvodi iskaču "iz pašteta" još uvijek su osnovno sredstvo kojima većina tvrtki dopire do korisnika.
Ne želite biti dio tog mora, ili još gore, val kojim ćete potopiti entuzijazam kupaca za nabavu vaših proizvoda?
Brizi nema mjesta jer alternativa je content (sadržajni) marketing!



Content (sadržajni) marketing proglašen je najvažnijim trendom oglašavanja u 2015. godini! OK, da ne zvuči kao "patka", evo objašnjenja. Ovakvim načinom oglašavanja kupci dobivaju osjećaj vrijednosti umjesto da se osjećaju iskorišteno. Gradite zajedno s njima povjerenje koje je osnovni preduvjet za kupnju proizvoda / usluga, a istodobno podižete vidljivost svoga branda na internetu. Koristi za Vas višestruke su i to je odlična vijest!


    Pod domenu content oglašavanja spadaju:
  • Članci za blog
  • PR i sponzorirani članci
  • Fotografije i banneri
  • Infografike


  • Zivkanja kupaca na privatni telefon više nisu cool. Umjesto toga, na Vašim web stranicama i društvenim mrežama ponudite zanimljiv i koristan sadržaj. Upustite se u sigurne ruke naših stručnjaka i ostvarite Vaše poslovne ciljeve.