Kod svih modela marketinških kampanja šaljemo Vam redovna mjesečna izvješća i statistike posjećenosti iz kojih će se moći vidjeti da na Vaše web stranice dolazi ciljana publika, tj. potencijalni kupci.



Za analitiku se koriste alati poput Google Analytics-a u kojemu Vam možemo omogućiti svakodnevno praćenje statistike o posjetama. Imati ćete uvid o broju posjetitelja Vaše web stranice, na koji način su došli do stranice, vrijeme provedeno na stranici, broj pregledanih stranica, itd.


Stoga će statistika iz Google Analytics-a odgovarati i praksi i pokazivati snažnu korelaciju između posjeta na Vašim web stranicama i kupaca.


Npr. ukoliko ste stomatolog i ako pojam „stomatolog Rijeka“ broji 100 upita mjesečno na Google tražilici, a na Vašu web stranicu preko istog pojma dođe 20 posjetitelja koji će se na stranici zadržati oko 10 minuta, možemo konstantirati da imate 20 potencijalnih kupaca Vaših usluga.


Naš cilj je i da se posjetitelji nakon što posjete Vaše web stranice uvjere u Vašu vrhunsku kvalitetu i da postanu Vaši kupci.